تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا مکمل های کاملاً گیاهی مجوز دارند؟

مکمل های گیاهی آیا مکمل های گیاهی خطرناک نیستند؟ آیا مکمل گیاهی خطر ندارد؟

بر اساس گزارشی از تیم محققان،مکمل هایی که در حال حاضر در بازار موجود هستند و به منظور مشکل های جنسی و درمان چاقی از آن ها استفاده میشود و برچسبی با عنوان”کاملاً گیاهی” دارند از مواد خطرناک دارویی بهره می برند و این خطر بر روی برچسب شان نوشته نشده است.این تیم محققان شامل محققان دانشگاه کینگستون و بلفاست لندن میشود.

به گفته این محققان، بررسی های جهانی نشان می دهد این محصولات عمدتاً داروهای بدون مجوز هستند و بسیاری از افراد بدون توجه به احتمال اختلال آنها با سایر داروها، مصرف می کنند. درحالیکه این داروهای گیاهی و مکمل های تبلیغ شده بسیار خطرناک بوده و دارای عوارض منفی جدی ای هستند.

طبق بررسی های انجام شده عمدتاً داروهای لاغری حاوی Sibutramine هستند که ریسک بروز حملات قلبی و سکته ها را افزایش می دهد.

داروهای برطرف کننده مشکلات جنسی هم حاوی ترکیباتی نظیر Tadalfil و sulfoaildenafil هستند که در تداخل با داروهای حاوی نیترات به شکل قابل توجهی موجب کاهش فشارخون شده و مشکلات جدی را به بارمی آورند.

منبع : راهنمای سفر من

ارسال شده در 21 بهمن 1395 توسط سلمان آرین با موضوع داروها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا مکمل های کاملاً گیاهی مجوز دارند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..