تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخست وزیر ارمنستان خواستار گسترش روابط با ایران شد

به گزارش افکارنیوز،

 به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم با شکوهی با حضور جمعی از شخصیت‌های کشوری و لشکری، دیپلمات‌های مقیم و هموطنان ایرانی در شهر ایروان برگزار شد.

در این مراسم که کارن کارپتیان نخست وزیر ارمنستان به عنوان مهمان ویژه و وزیر امور خارجه، وزیر مدیریت منطقه‌ای، وزیر ارتباطات حمل و نقل و فناوری اطلاعات، وزیر دیازپورا و وزیر توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری ارمنستان حضور داشتند، سید کاظم سجادی سفیر جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی ضمن تبریک این روز، جمهوری اسلامی ایران را کشوری صلح‌طلب و منادی دوستی در جهان و منطقه معرفی و بر پایبندی کشورمان به تعهدات بین‌المللی تاکید کرد.

وی همچنین به روابط بین دو کشور اشاره و ظرفیت‌های مختلف این همکاری را در حوزه‌های انرژی، گردشگری، فرهنگی و همکاری‌های اورآسیا برشمرد.

در ادامه مراسم نخست وزیر ارمنستان با تبریک این روز به دولت و ملت ایران، همکاری‌های دو کشور را بسیار مطلوب توصیف کرد و خواستار گسترش این روابط به ویژه در حوزه انرژی شد.

کاراپتیان ضمن اشاره به گسترش روابط با ایران به عنوان مهم‌ترین اولویت دولت ارمنستان بر لزوم بهره‌برداری هرچه بیشتر از ظرفیت‌های روابط دو کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تاکید و دیدارهای مقامات عالی دو کشور را در تعمیق و گسترش روابط موثر ارزیابی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخست وزیر ارمنستان خواستار گسترش روابط با ایران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..