تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روستای امامه از امروز دارای نعمت گاز شد

روستای امامه از امروز دارای نعمت گاز شدبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صبايی بخشدار رودبارقصران در آیین افتتاح پروژه های شهرستان شمیرانات اظهار کرد: مردم روستای امامه خطه شهید پرور بوده و پدران و مادران شهید در آن حضور دارند و لازم است در جهت خدمت رسانی بیشتر به این بخش توجه شود.

وی افزود: برخورداری از گاز شهری از اولویت‌های این منطقه است و پروژه گازرسانی به روستای امامه از وعده‌هایی بود که در سال‌های قبل به مردم این بخش داده بودیم و امروز محقق شد.

صبایی در پایان از مسئولان خواست تا بهای گاز مردم در این بخش همانند مناطق سرد سیر کشور محاسبه شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روستای امامه از امروز دارای نعمت گاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..