تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاریجانی وارد کرمان شد

کد خبر: ۴۷۷۲۵۵

۱۵۴۶  بازدید

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (پنجشنبه) در آغاز سفر 2 روزه به استان کرمان به منظور افتتاح 2 طرح اقتصادی و عمرانی وارد فرودگاه بین المللی کرمان شد.

خبرگزاری ایرنا: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (پنجشنبه) در آغاز سفر 2 روزه به استان کرمان به منظور افتتاح 2 طرح اقتصادی و عمرانی وارد فرودگاه بین المللی کرمان شد.

علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار، برخی از نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان انتظامی و جمعی از مسئولان استانی در فرودگاه کرمان از علی لاریجانی استقبال کردند.

ادای احترام به شهدای گمنام و شرکت در نشست مشترک شورای اداری و ستاد اقتصاد مقاومتی کرمان از جمله برنامه های امروز رئیس مجلس شورای اسلامی در کرمان است.


آغاز عملیات اجرایی کارخانه پلاسمای خون در ماهان کرمان (با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی، شرکت و سخنرانی در راهپیمایی 22 بهمن، حضور در نماز جمعه شهر کرمان، بهره برداری از کارخانه نورد 500 هزار تنی شهرستان بردسیر (با سرمایه گذاری 150 میلیارد تومانی) در روز جمعه از دیگر برنامه های رئیس قوه مقننه در سفر به استان کرمان است.


سفر رئیس مجلس شورای اسلام پس از سفر به شهرهای ماهان و بردسیر از توابع این استان روز جمعه به پایان می رسد.


کرمان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور است.


در نیمه اول دیماه طی دعوتنامه ای با امضا استاندار و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان از رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور در استان کرمان دعوت شد و با توجه به حضور وی در دهه فجر، پیشنهاد داده شد که این سفر 2 روزه باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاریجانی وارد کرمان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..