تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات خبر آتش سوزی در انبار کیف در لاله زار بهمن ۹۵

متاسفانه این روزها خبر آتش سوزی در مناطق مختلف تهران اتفاق می افتد و خساراتی را به بار می آورد و مانند حادثه پلاسکو به فاجعه تبدیل می شود. ساعاتی پیش خبر آتش سوزی در انبار کیف لاله زار در خبرگزاری ها منتشر شد که پورتال وهاران در این مقاله جزییات خبر آتش سوزی در انبار کیف بهمن ۹۵ را برای شما عزیزان عنوان می کند.

آتش سوزی انبار کیف در لاله زار

انبار بزرگ کیف در محدوده لاله زار دچار حریق شد و عملیات مهار شعله ها در این آتش سوزی ادامه دارد.

آتش سوزی در ساعت ۱۳٫۲۵ دقیقه به سامانه ۱۲۵ اعلام شده و هم اکنون ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل در محل آتش سوزی حضور داشته و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کرده اند.

هنوز علت دقیق این حادثه و همچنین میزان خسارت و تلفات احتمالی آن مخابره نشده است.

جزئیات خبر آتش سوزی در انبار کیف در لاله زار بهمن 95

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)

همچنین بخوانید:  زمان ثبت‌ نام کاندیداهای انتخابات ریاست‌ جمهوری 96 مشخص شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات خبر آتش سوزی در انبار کیف در لاله زار بهمن ۹۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..