تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح سالن «سنجش الکترونیک» فنی حرفه‌ای شهرستان نطنز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوطالب جلالی امروز در آئین افتتاح سالن آزمون الکترونیک فنی حرفه‌ای نطنز اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که با پشتیبانی خیران و حضور مسؤولان شاهد افتتاح سالن سنجش الکترونیک نطنز هستیم.

وی افزود: هدف از ایجاد سالن سنجش الکترونیک، اجرایی کردن دولت الکترونیک، به‌روز بودن، تسهیل در امور، صرفه‌جویی در هزینه‌ها هم برای متقاضیان و هم در حوزه دولتی، کوتاه کردن زمان برگزاری آزمون‌ها و همچنین تکریم ارباب‌رجوع است.

مدیرکل فنی حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: سالانه حدود 2 میلیارد ریال هزینه صرف برگزاری آزمون‌ها به روش دستی می‌شد که با الکترونیکی شدن این آزمون‌ها در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

وی بیان داشت: یکی از ویژگی‌های سالن آزمون الکترونیک این است که فرد در هر ساعتی که آماده شرکت در آزمون باشد می‌تواند در آزمون به‌صورت آنلاین شرکت کند و با توجه به اینکه پورتال سازمان فنی حرفه‌ای دارای سرور قوی است کلیه آزمون‌ها را می‌توانیم پشتیبانی کنیم.

جلالی گفت: تعامل خوبی برای همکاری با مراکز فرهنگی و هنری و آموزشی استان اصفهان در جهت آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را دارد و با تفاهم‌هایی که با دانشگاه و آموزش‌وپرورش و اصناف انجام‌شده می‌توانیم از این سالن برای آموزش مهارت‌ها و برگزاری دوره‌های فناوری اطلاعات بهره‌مند شویم.

وی گفت: این سالن با هزینه حدود 400 میلیون ریال که تمامی آن توسط خیر اندیشمند «ابوالفضل ماندگاری» راه‌اندازی شده که دارای 12 سیستم پیشرفته، میز کار استاندارد و فضای مطلوب جهت آموزش است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح سالن «سنجش الکترونیک» فنی حرفه‌ای شهرستان نطنز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..