تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از دانش آموزان برتر شاهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی دانش آموزان شاهد مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و دوم از 74 مدرسه ناحیه یک در رتبه های برتر درسی ، المپیادهای ریاضی فیزیک ، مسابقات فرهنگی هنری قرائت ، حفظ قرآن کریم و نهج الابلاغه تجیل شدند .

بیست و پنج نفر از این دانش آموزان در مقطع ابتدایی ، 25 نفر در مقطع متوسه اول و 30 نفردر مقطع متوسطه دوم بودند .

پنجمین سال است که در طرح پراکنده شاهد از دانش آموزان رشته های فنی و کاردانش و رشته های نظری حوزه ناحیه یک در زمینه های مختلف تجلیل می شود .

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین در این مراسم با اشاره به توزیع عدالت آموزشی در بین دانش آموزان گفت : باید با ایجاد فرصت های مناسب ، زمینه رشد و دیده شدن دانش آموزان را فراهم کنیم .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از دانش آموزان برتر شاهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..