تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقات کشتی باچوخه نوجوان در قوچان

ه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سروش پور آزاد گفت :مسابقه کشتی باچوخه نوجوانان قوچان در روز چهار شنبه 20 بهمن درسالن شهید کلاهدوز در6  وزن اعلام شده وزن کشی شد

او افزود : این مسابقات 21 بهمن در سالن شهید کلال شهر کهنه باحضور 59 کشتی گیر در وزن های 55 ، 61 ، 68 ،76 و 90 کیلوگرم برگزار شد.

رییس اداره ورزش جوانان با اشاره به کشتی در وزن 90 کیلوگرم  بصورت قندی برگزار شد عنوان کرد :مجتبی دلگشا از کهنه فرود اول* محمد عظیم مزرجی از مزرج دوم و علی صفر علی فرخانی از فرخان سوم شدند.

او در پایان تصریح کرد :داوری این مسابقات بر عهده آقایان مهدی علیزاده * قاسم خاکشور * رمضان نیکدل وناصر علیزاده بود.

در پایان به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی اهدا شد.
انتهای پیام// ح خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقات کشتی باچوخه نوجوان در قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..