تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهپیمایی ۲۲ بهمن ریشه در اعتقادات و فرهنگ مردم دارد / ملت ایران پاسخ یاوه گویی مستکبران را خواهد داد

ساعت: 16:48 منتشر شده در مورخ: 1395/11/21 شناسه خبر: 1034482

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن جواب یاوه گویی های مستکبران را خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی، انقلاب اسلامی ایران را مایه افتخار ایرانیان دانست و اظهار داشت: مردم روز به روز ثمرات و برکات این انقلاب را در زندگی خود حس می کنند.

وی شرکت در راهپیمایی ها در جمهوری اسلامی را یک اصل اعتقادی در فرهنگ مردم ایران دانست و افزود: راهپیمایی جزء اعتقادات مردم است و به صورت یک فرهنگ در کشور ما تبدیل شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن با اصل انقلاب عجین شده است، گفت: راهپیمایی ۲۲بهمن با اصل انقلاب همراه است و مردم در مقاطع مختلف وظیفه خود را درست انجام داده اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اعلام اینکه حضور و مشارکت ملت در راهپیمایی ها سال به سال بیش از پیش است، اظهار کرد: شرکت ملت و امت اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن یقینا نسبت به سال قبل بیشتر است و این افزایش حضور دندانشکن خواهد بود.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه ملت با مشت های گره کرده خود جواب محکمی بر یاوه گویی های مستکبران عالم خواهد داد، افزود: در امسال نیز با توجه به اینکه برخی از سیاسیون آمریکایی و سران استکبار ایران و ایرانیان را تهدید هایی کرده اند، جواب تهدید هایشان را در جمعه دریافت خواهند کرد.

وی با هشدار به سران غرب و استکبار مبنی بر اینکه حضور همه جانبه آحاد ملت ایران تهدید بزرگ و واهمه ی سهمگین برایشان است، افزود: مردم انقلابی ایران در جای جای مناطق مختلف حضور خواهند یافت و نسبت به سال های گذشته چشمگیرتر و پر شورتر وارد میدان خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهپیمایی ۲۲ بهمن ریشه در اعتقادات و فرهنگ مردم دارد / ملت ایران پاسخ یاوه گویی مستکبران را خواهد داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..