تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل شرکت پست: راهپیمایی 22 بهمن دشمنان نظام را ناامید می کند

حسین مهری عصر پنجشنبه در جوار گلزار شهدای سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهند پشتیبان استوار و همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و رهرو ولایت فقیه هستند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاوردهای مختلفی داشته و مهمترین ثمره آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. امروز ایران کشوری مستقل است و بیگانگان امکان دخالت در کوچکترین امور ما را ندارند.
مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: در زمان حکومت پهلوی بیگانگان امور مملکت را در دست داشتند و منابع ما را غارت می کردند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها به استقلال، خودکفایی و پیشرفت رسیده ایم.
وی افزود: مردم عزیزمان همچون سالهای گذشته با حضور گسترده و پرشور در صفوف پیوسته راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن اتحاد، همبستگی، غرور و قدرت ملی را به نمایش گذاشته و افتخار تاریخی دیگری را خواهند آفرید.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمیددلاوری هروی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7499/8145/1858

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل شرکت پست: راهپیمایی 22 بهمن دشمنان نظام را ناامید می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..