تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هادی حجازی‌فر بهترین بازیگر مرد جشنواره / کاربران خبرآنلاین نظر دادند

هادی حجازی‌فر بهترین بازیگر مرد جشنواره / کاربران خبرآنلاین نظر دادند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سی‌وپنجمین دوره جشنواره فیلم فجر با تمام حاشیه‌ها و جنجال‌هایش به آخر راه رسیده است و امشب برندگان سیمرغ‌های بلورین آن معرفی می‌شوند.

انتخاب نامزدهای جوایز رشته‌های مختلف با بازخوردهای تندی روبه‌رو شده است و برخی از نبود چهره‌های مستحق جایزه در آن گلایه دارند. برای نمونه باران کوثری نادیده گرفته شدن بازی حامد بهداد را مایه شگفتی می‌داند.

خبرآنلاین این بار نظر کاربرانش را درباره بهترین بازیگر مرد جشنواره جویا شد. در میان کاربرانی که فیلم‌های جشنواره را تماشا کرده بودند ۶۹ نفر بهترین بازیگر مرد را انتخاب کردند.

در این نظرسنجی هادی حجازی‌فر از نظر اکثریت کاربران بهترین بازی را در میان بازیگران فیلم‌های سی‌وپنجمین دوره جشنواره فیلم فجر داشته است. حجازی‌فر نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد است و به اعتقاد بسیاری سیمرغ بلورین این رشته امشب به او می‌رسد.

اما حجازی‌فر در راه رسیدن به سیمرغ رقیب قدرتمندی به نام نوید محمدزاده دارد که از نظر کاربران خبرآنلاین پس از حجازی‌فر بهترین بازیگر مرد جشنواره است. محمدزاده نیز یکی از نامزدهای جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد است. این بازیگر سال گذشته برای بازی درخشان در «ابدویک روز» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد.

به نظر کاربران شرکت‌کننده در این نظرخواهی، امیر آقایی پس از حجازی‌فر و محمدزاده بهترین بازیگر مرد جشنواره است. آقایی در رشته بهترین بازیگر نقش اول مرد نامزد جایزه شده است. او در راه رسیدن به این جایزه رقبایی چون علی مصفا و حمید فرخ‌نژاد را پیش رو داد که در نظرخواهی خبرآنلاین با فاصله اندکی پس از او ایستاده‌اند.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هادی حجازی‌فر بهترین بازیگر مرد جشنواره / کاربران خبرآنلاین نظر دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..