تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش حماس به حمله جنگنده‌های صهیونیستی به غزه

به گزارش افکارنیوز،

یک عضو بلندپایه جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که حملات بامداد پنجشنبه جنگنده‌های صهیونیستی به منطقه رفح واقع در جنوب باریکه غزه که به شهادت دو تن از شهروندان فلسطینی و زخمی شدن تعدادی دیگر انجامید یک جنایت بزرگ علیه ملت فلسطین است.
 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین از، "صلاح بردویل" امروز خواستار بازگشایی همه گذرگاه‌های مرزی باریکه غزه جهت پایان یافتن رنج و گرفتاری های فلسطینیان محاصره شده در نوار غزه شد.
 
وی یادآور شد که این محاصره هرگز موجب تضعیف پایبندی فلسطینیان به اصول و آرمان های ملی شان نخواهد شد.
 
بردویل خاطرنشان ساخت که فلسطینیان تاوان و بهای پایبندی به اصول و آرمان‌ها و سرزمین خود را می‌پردازند و تا زمان آزادی سرزمینشان به پایداری و مقاومت خود ادامه خواهند داد.
 
در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک تونل تجاری قدیمی در منطقه رفح واقع در جنوب باریکه غزه، 2 شهروند فلسطینی شهید و 5 نفر دیگر زخمی شدند.
 
در این حمله دو شهروند فلسطینی به نام های "عوض صوفی" و "محمد اقرع" شهید و 5 نفر دیگر هم زخمی شدند که حال 2 تن از آنها وخیم گزارش شده است.
 
رژیم صهیونیستی چند روز پیش هم بخش های مختلفی از نوار غزه از جمله منطقه شجاعیه غزه را بمباران کرد که در جریان این حملات تنها چند نفر از جمله یک ماهیگیر فلسطینی زخمی شده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش حماس به حمله جنگنده‌های صهیونیستی به غزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..