تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باز هم اشتباه داوری و باز هم مسعود ابراهیم‌زاده/ یک کارت قرمز برای دو بازیکن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در دقیقه 51 دیدار گسترش فولاد - سایپا بابک حاتمی بازیکن گسترش فولاد با دست مانع گشوده شدن دروازه‌ تیمش شد. پس از این دیدار داور در صحنه حاضر شد و قصد داشت به بازیکن خاطی کارت قرمز نشان بدهد.

موعود بنیادی‌فر ابتدا به اشتباه کارت قرمز را به مسعود ابراهیم‌زاده نشان داد اما لحظه‌ای بعد متوجه شد که اشتباه کرده است. او کارت قرمز را برگرداند و آن را به بابک حاتمی نشان داد. این موضوع باعث شد ابتدا همه تصور کنند داور دو بازیکن تیم گسترش فولاد را از زمین اخراج کرده اما سپس مشخص شد داور فقط حاتمی را اخراج کرده است.

چندی پیش در دیدار پرسپولیس ماشین‌سازی هم اتفاقی مشابه با این اتفاق افتاده بود و داور با وجود نشان دادن دو کارت زرد به مسعود ابراهیم‌زاده، او را از زمین اخراج نکرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باز هم اشتباه داوری و باز هم مسعود ابراهیم‌زاده/ یک کارت قرمز برای دو بازیکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..