تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه کتابخوانی با نهضت امام (ره) تا خوشبختی

پنجشنبه، 21 بهمن 1395 ساعت 16:102017-02-09سياسي

مسابقه کتابخوانی «با نهضت امام (ره) تا خوشبختی» به مناسبت دهه فجر در استان فارس برگزار می شود.

- مسابقه کتابخوانی با نهضت امام (ره) تا خوشبختی به مناسبت دهه فجر در استان فارس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرکز فارس، مدیر کانون تخصصی مهدویت فارس گفت: این مسابقه به منظور آشنایی با حقایق عمیق انقلاب اسلامی ایران از کتاب روزنه های امید ویژه افراد 12 سال به بالا برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامرضا عبداللهی خوب افزود: علاقه مندان می توانند تا30 بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا 19 به صورت حضوری به کانون فرهنگی و هنری آرمانشهر مهدوی مستقر بوستان آزادی شیراز مراجعه کنند و از 21 تا 23 اسفندماه می توانند پاسخنامه ها را تحویل دهند.

وی گفت: آشنایی مخاطبان با ماهیت و منشأ انقلاب اسلامی ایران و عامل پدید آورنده ی آن، نحوه حرکت، رشد و استمرار این نهضت از ابتدا تا حال و آینده، و نقش و میزان اثرگذاری مثبت و منفی افراد در روند رشد و استمرار و یا بازدارندگی نهضت از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

حجت الاسلام عبداللهی افزود: همراه با هر کتاب، یک پاسخنامه با کد مشخص به فرد تعلق می گیرد و هر نفر برای شرکت در مسابقه، باید کتاب متعلق به خود را داشته باشد.


کلید واژه ها: مسابقه - برگزار - انقلاب اسلامی - کتاب - فارس - امام - اسلامی - مهدوی - ایران - استان - خبرگزاری - بوستان - مهدویت - فرهنگی - شیراز - گزارش - میزان - آزادی - همراه - صورت - ساعت - امید - هنری - منفی - مدیر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه کتابخوانی با نهضت امام (ره) تا خوشبختی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..