تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره‌برداری از طرح‌های مددجویی کمیته امداد قروه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علیرضا خوشبخت مدیر کمیته امداد شهرستان قروه گفت: برای ساخت سه واحد مسکن مددجویی 110 میلیون تومان از محل کمک‌های کمیته امداد و خیران هزینه شده است.


خوشبخت افزود: تاکنون 20 واحد مسکن مددجویی و با هزینه کرد 385 میلیون تومان در این شهرستان و در سال جاری به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: پرداخت ۳۸ مورد کمک هزینه ازدواج به مبلغ ۶۹ میلیون تومان و همچنین کمک در افتتاح اولین مرکز نیکوکاری مردمی سریش آباد به مبلغ ۵ میلیون تومان با هدف ترویج فرهنگ انفاق و شناسایی خیران از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر کمیته امداد شهرستان قروه بود.

خوشبخت در مراسم تحویل 5 دستگاه تراکتور به مددجویان این شهرستان، عنوان کرد: برای خرید این 5 دستگاه تراکتور 225 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و با هدف توانمندسازی این خانواده‌ها پرداخت شده است.

وی افزود: افتتاح طرح اشتغال دامداری شهر دلبران با پرداخت 180 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال‌زایی برای هشت نفر از دیگر طرح‌های اجرا شده به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان بود.

هم اکنون هفت هزار و 150 نفر و در قالب چهار هزار و 90 خانوار شهرستان قروه از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره‌برداری از طرح‌های مددجویی کمیته امداد قروه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..