تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از طرح گلخانه هیدروپونیک گل رز هلندی در شنگل آباد شبستر

ساعت: 15:55 منتشر شده در مورخ: 1395/11/21 شناسه خبر: 1034499

طرح گلخانه هیدروپونیک گل رز هلندی در سطح 5000 متر مربع در روستای شنگل آباد شهرستان شبستر افتتاح گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبسترنیوز،همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر،طرح گلخانه هیدروپونیک گل رز هلندی در سطح 5000 متر مربع در روستای شنگل آباد شهرستان شبستر افتتاح گردید.

این گلخانه با حضور  فرماندار شهرستان شبستر، مدیر کل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی و جمعی  از روسای ادارات شهرستان شبستر در سطح 5000 متر مربع در روستای شنگل آباد شهرستان شبستر افتتاح گردید. سطح کل این طرح 10 هزار متر مربع با سرمایه گذاری 13 میلیارد ریال و تسهیلات بانکی اخذ شده برای این طرح 11 میلیارد ریال است. اشتغالزایی این طرح تعداد 6 نفر بطور مستقیم و 25 نفر بطور غیرمستقیم می باشد.

لازم به ذکر است که جمع سطوح زیر کشت گلخانه های شهرستان شبستر 142 هزار متر مربع می باشد که 27300 متر مربع آن به کشت گل­های شاخه بریده اختصاص دارد و همچنین 4 واحد گلخانه­ای تولید گلهای شاخه بریده در سطح 26 هزار متر مربع در این شهرستان در حال احداث می­باشد که پیش بینی می شود تا آخر سال 1396 به بهره برداری برسد.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از طرح گلخانه هیدروپونیک گل رز هلندی در شنگل آباد شبستر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..