تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبستان 12 کلاسه حضرت «آیت الله خامنه ای» مسکن مهر پارس آباد افتتاح شد + عکس

ساعت: 15:54 منتشر شده در مورخ: 1395/11/21 شناسه خبر: 1034352

همزمان با دهه مبارک فجر دبستان 12 کلاسه حضرت آیت الله خامنه ای در مسکن مهر شهرستان پارس آباد با حضور استاندار اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، لطفی مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل در آیین بهره برداری این طرح آموزشی اظهار داشت: برای ساخت این واحد آموزشی 23 میلیارد ریال هزینه شده است که از محل اعتبارات ملی تامین اعتبار و توسط اداره کل نوسازی استان ساخته شده است.

وی افزود: این مدرسه با زیربنای 2450 متر مربع و 1850 متر محوطه سازی در سه طبقه بر اساس استاندارد و آیین نامه ملی ساختمان در مسکن مهر پارس آباد ساخته شده است.

لطفی با بیان اینکه عملیات احداث این مدرسه از سال 92 آغاز شده بود، گفت: این واحد آموزشی که مزین به نام حضرت «آیت الله خامنه ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی است شامل 12 کلاس درس مجهز به کلیه امکاناتی همچون سه آزمایشگاه، اتاق معلم و مدیریت، بهداشت، اتاق دفتری، کتابخانه و مجهز به سیستم اطفاء حریق می باشد.

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل در ادامه گفت: امسال در سطح شهرستان پارس آباد چهار مدرسه ارشاد، حکمت، مدرسه 3 کلاسه بنیاد برکت در روستای حاج عوض قشلاقی و آیت الله خامنه ای افتتاح و به بهره برداری رسیده است که برای این مدارس که شامل 33 کلاس درس هستند 56 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 143 مدرسه در شهرستان پارس آباد به تاسیسات حرارتی مجهز شده، خاطرنشان کرد: برای این تعداد مدرسه 23 میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هزینه شده است.

به گزارش آران مغان، در آئین افتتاح دبستان مسکن مهر پارس آباد، استاندار اردبیل، نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس، فرماندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبستان 12 کلاسه حضرت «آیت الله خامنه ای» مسکن مهر پارس آباد افتتاح شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..