تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت پردازنده های رایزن ای ام دی فاش شد

قیمت پردازنده‌های رایزن در فضای مجازی قرار گرفته که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توان گفت محصولات جدید ای‌ام‌دی نسبت به پردازنده‌های اینتل، بسیار ارزان‌تر هستند.

تنها چند هفته به قرار گرفتن پردازنده‌های رایزن ساخت ای‌ام‌دی در ویترین فروشگاه‌ها باقی مانده است و یکی از اطلاعات مهمی که در مورد این پردازنده‌ها نداشتیم قیمت آنها بود که به‌لطف گزارش‌های جدید، می‌توان گفت که ای‌ام‌دی قرار است با پردازنده‌های قدرتمند و در عین حال مقرون به‌صرفه، چالش‌های موجود در سر راه اینتل را بیشتر کند.

قیمت پردازنده های رایزن

سایت www.shopblt.com قیمت و مشخصات سه پردازنده جدید رایزن را که هر سری از سری ۷ هستند مشخص کرده است. پردازنده اول که Ryzen 7 1700 نام دارد تنها با قیمت ۳۱۷ دلار عرضه می‌شود که دارای ۸ هسته و ۱۶ ترد پردازشی است.

از نظر قدرت و عملکرد می‌توان این پردازنده را با پردازنده Core i7-6900K اینتل مقایسه کرد. البته تفاوت اصلی در قیمت آنها است زیرا پردازنده اینتل با قیمت ۱۰۴۹ در بازار فروخته می‌شود.

در یک نگاه کوتاه می‌توان مشاهده کرد که پردازنده جدید ای‌ام‌دی در حدود ۷۰ درصد ارزان‌تر از مدل مشابه ساخت اینتل است. نکته دیگر که رقابت را برای اینتل سخت‌تر می‌کند این است که پردازنده Ryzen 7 1700 از همان سرعتی استفاده می‌کند که پردازنده Core i7-6900K برخوردار است.

اگر قیمت‌ها درست باشند باید گفت که پردازنده‌های ای‌ام‌دی می‌توانند موفقیت و فروش بسیار بالایی داشته باشند. سایت www.wccftech.com نیز قیمت‌ها را تایید کرده و طبق اطلاعاتی که منتشر کرده است پردازنده‌های رایزن 5 نیز قیمت بسیار پایین‌تری خواهند داشت و برای رقابت با پردازنده‌های میان‌رده‌ی سری 7000 Core i5 و Core i7 اینتل عرضه خواهند شد.

قیمت پردازنده های رایزن

پردازنده‌های سری رایزن 3 نیز که از ۴ هسته بهره‌مند خواهند بود برای رقابت با پردازنده‌های پایین‌رده ۲ هسته‌ای و ۴ هسته‌ای اینتل، روانه بازار می‌شوند.

با در نظر گرفتن قیمت‌ها و اینکه عملکرد پردازنده‌های دو کمپانی تفاوت کمی با یکدیگر دارند می‌توان مشاهده کرد که اینتل قرار است با شرایط سختی رو به رو شود. البته محصولات ارزان قیمت بیشتر به نفع کاربران است و می‌توانند با بودجه کمتری نسبت به داشتن یک کامپیوتر قدرتمند اقدام کنند؛ بنابراین در صورت صحت قیمت‌های اعلام شده، می‌توان انتظار استقبال شدید کاربران از محصولات جدید ای‌ام‌دی را داشت.

متاسفانه اطلاعاتی بیشتری در مورد پردازنده‌های رایزن ای‌ام‌دی در اختیار نداریم و ای‌ام‌دی نیز هنوز اطلاعات فاش شده را تایید نکرده است. در شرایط فعلی تنها می‌توان صبر کرد و دید که آیا گفته‌ها صحت دارند یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت پردازنده های رایزن ای ام دی فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..