تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی تراشه هلیو پی۲۵ کمپانی مدیاتِک تایوان برای موبایل

رونمایی تراشه هلیو پی۲۵ کمپانی مدیاتِک تایوان برای موبایل

به گزارش خبرآنلاین، تراشه میان رده ساخت تایوان از گوشی‌های دو دوربینه پشتیبانی کرده و می‌توان تا 6 گیگ رم روی آن تعریف کرد.

درواقع تمرکز این تراشه جدید روی تصویر و رندر تصویری بوده است و نسبت به مدل قبلی خود یعنی هلیو پی 10 بیش از 25 درصد افزایش پرفورمنس دارد که با معماری 8 هسته‌ای می‌توان 8 هسته کورتکس A53 را با سرعت 2.5 گیگاهرتز کنار هم جاسازی کرد. این تراشه همچنین مجهز به گرافیک ARM Mali-T880 با سرعت 900 مگاهرتز است که رم 6 گیگ از نوع DDR4 را پشتیبانی می‌کند.

پردازنده تصویری پی 25 با دوربین‌های 24 مگاپیکسلی در پشت و 13 مگاپیکسلی در جلو کار می‌کند.

شراکت مدیاتک با سامسونگ در سال گذشته منجر به رشد 11 درصدی صادرات تراشه شد و برای ادامه این روند پی 25 باید روی گوشی‌های جدید نصب شوند.

سری P باهدف بالانس میان پرفورمنس و مصرف انرژی توسط مدیاتک طراحی و ساخته‌شده است تا در گوشی‌های ظریف مورداستفاده قرار گیرد اما سری ایکس برای داشتن حداکثر پرفورمنس طراحی‌شده است تا محصولات ده هسته‌ای با کلاستر 3 رویان سوار شود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی تراشه هلیو پی۲۵ کمپانی مدیاتِک تایوان برای موبایل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..