تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو بازی دبیری و طرح و توسعه الوند

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، فرزین دبیری گفت: بر اساس برنامه قرار بود امروز تیم دبیری تبریز در سالن علوم پزشکی این شهر میزبان تیم طرح و توسعه الوند قزوین باشد اما به دلیل حضور نیافتن تیم میهمان در تبریز این بازی برگزار نخواهد شد.
وی ادامه داد: تیم دبیری با تدارک دیدن شرایط میزبانی آماده برگزاری این مسابقه است و ما بر اساس برنامه مسابقات راس ساعت 16 در سالن محل برگزاری مسابقه حضور خواهیم داشت.
دبیری در پاسخ به این سئوال که دلیل عدم حضور تیم طرح و توسعه الوند در تبریز چه بوده است، گفت: بنا بر شنیده های ما، تیم طرح و توسعه در اعتراض به رای صادره در خصوص بازی دانشگاه آزاد و یاسین پیشرو قم که طی آن کمیته انضباطی رای به پیروزی تیم دانشگاه آزاد داده است، از میانه مسیر تبریز بازگشته است.
وی در خصوص اینکه نتیجه بازی امروز دبیری و طرح و توسعه قزوین چه خواهد شد، عنوان کرد: بطور قطع کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.
انتشار: انصاری
3071

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو بازی دبیری و طرح و توسعه الوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..