تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت مجاهدت رزمندگان لشکر فاطمیون در نمایش «خاک و خون»

روایت مجاهدت رزمندگان لشکر فاطمیون در نمایش «خاک و خون»مصطفی جعفری کارگردان نمایش «خاک و خون» که از شهرستان خمینی شهر استان اصفهان در این دوره از جشنواره  تئاتر بسیج شرکت کرده، در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص موضوع نمایش خود گفت: در نمایش «خاک و خون» که دارای 19 بازیگر و هنرور است، دو قصه موازی دنبال می‌شود. در قصه اول یک تک تیرانداز داعشی در حال اهانت به حرم حضرت زینب (س) است که یک رزمنده ایرانی و افغانستانی برای کشتن این تروریست اقدام می‌کنند.

 وی ادامه داد: قصه دوم نیز ماجرای دفن یکی از شهدای لشکر فاطمیون است که با مخالفت مسئول قبرستان روستا مواجه می شود و اتفاقاتی رخ می دهد و سبب می شود که پیکر این شهید در بهترین مکان آن قبرستان به خاک سپرده شود.

جعفری با بیان اینکه حدود 3 سال است با مهاجران افغانستانی فعالیت می کند، گفت: زمانی که وقایع سوریه اتفاق افتاد و شهر ما سرتاسر بنر شهدای مدافع حرم افغانستانی شد، برای من انگیزه شد که ادای دینی به مجاهدت های رزمندگان مدافع حرم و خصوصا رزمندگان لشکر فاطمیون کنم.

 کارگردان نمایش «خاک و خون» این دوره از جشنواره را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: یکی از مزیت های این دوره از جشنواره، تولید محور بودن آن است. شکل متفاوت این دوره جشنواره سبب شد، گروه هایی جدید از جمله گروه ما به این جشنواره راه پیدا کند و آن دایره محصور شکسته شود. 

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت مجاهدت رزمندگان لشکر فاطمیون در نمایش «خاک و خون»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..