تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داوری‌ها بسیاری از هنرمندان‌مان را آزرده‌خاطر کرد/ کمیسیون فرهنگی به حواشی رسیدگی می‌کند

احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حواشی ایجادشده در جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر از قله‌های نمادین هنر جمهوری اسلامی است، لذا باید پیراستگی آن محرز و از هرنوع کاستی در امان باشد.

وی ادامه داد: امسال علی‌رغم اقدامات خوبی که برای جشنواره صورت گرفت، اما ما شاهد حاشیه‌های جدی و غیرقابل‌انکاری بودیم که مسئولان وزارت ارشاد باید مانع بروز این اتفاقات شوند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع داوری‌ها بسیاری از هنرمندان‌مان را آزرده‌خاطر کرد، در حالی که باید با مدیریت بهتری این مسئله پیش می‌رفت، خاطرنشان کرد: حضور برخی افراد دوتابعیتی در این جشنواره هیچ توجیهی ندارد و هیچ کشوری مسئله مدیران دوتابعیتی را توجیه نکرده است.

وی با طرح این سوال که چرا باید این اتفاق هنری را کسانی داوری کنند که دوتابعیتی هستند، تأکید کرد: این مسئله کم‌مهری به جوانان هنرمند، بازیگران و فیلم‌‌نامه‌نویسان این مرزوبوم است.

آزادی‌خواه تصریح کرد: وزارت ارشاد باید توضیح کاملی در این زمینه ارائه کند و قطعاً کمیسیون فرهنگی جلسه‌ای به منظور ارزیابی عملکرد جشنواره خواهد داشت؛ چراکه نباید اجازه دهیم این اقدامات تکرار شود و حواشی کام هنرمندان ما را تلخ کند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/O66H0U



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داوری‌ها بسیاری از هنرمندان‌مان را آزرده‌خاطر کرد/ کمیسیون فرهنگی به حواشی رسیدگی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..