تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگری که فکر می‌کرد ۲۲ بهمن را به خاطر او جشن می‌گیرند

بازیگری که فکر می‌کرد ۲۲ بهمن را به خاطر او جشن می‌گیرند

فرهنگ > سینما - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک بازیگر زن گفت: «من همیشه در احوالات کودکانه خودم فکر می‌کردم، 22 بهمن خیابان‌ها هم به خاطر تولد من تزئین می‌شوند.»

آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص 22 بهمن و خاطرات جالب خود از این روز گفت: من متولد 22 بهمن 1359 هستم. همه در آن روز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند. در هر حال اوایل آذین‌بندی خیابان‌ها خیلی بود و با توجه به خلوتی شهرها آذین‌بندی‌ها به چشم می‌آمد.

او ادامه داد: همزمان با تولدم جشن پیروزی انقلاب اسلامی هم برگزار می‌شود. پدر و مادرم به مناسبت تولدم خانه را تزئین می‌کردند. من در احوالات کودکانه خودم فکر می‌کردم خیابان‌ها هم به خاطر تولد من تزئین می‌شوند. حتی زمانی که پنج سالم بود، در خیابان که می‌رفتیم فکر می‌کردم همه برای من جشن گرفته‌اند.

او افزود: پدر و مادرم به من می‌گفتند، 22 بهمن روز خاصی است که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده است. 22 بهمن خاطره شیرینی برای من است. البته دلگیری از شهر شلوغ امروز دارم که در خیابان‌هایی که نمی‌توانیم عبور و مرور کنیم، آذین بندی‌ها مدرن شده است اما آن روزها آدم‌ها دلشان خوش بود.

جعفری اظهار داشت: امیدوارم امسال برای همه با توجه به اتفاقات ناگواری که در این چند وقت داشتیم، 22 بهمن پر شور باشد. در روز تولدم آرزوی صلح برای تمام دنیا و کشورم می‌کنم و این را می‌گویم که من عاشق مردم و کشورم هستم.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگری که فکر می‌کرد ۲۲ بهمن را به خاطر او جشن می‌گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..