تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهرخ پورمیامین و برداشتن سنگ مزار او بدون اجازه خانواده‌اش!

خانواده شاهرخ پورمیامین نوازنده موسیقی پاپ پس از رفتن بر سر مزار او متوجه شدند که سنگ مزار وی، به نام فرد دیگری تغییر پیدا کرده است.

شاهرخ پورمیامین نوازنده موسیقی پاپ

 براساس اخبار منتشرشده، شهرام پورمیامین برادر شاهرخ پورمیامین در این‌باره گفت: خانواده به محل مزار شاهرخ رفت و در اتفاقی باورنکردنی، متوجه تغییر سنگ مزار شاهرخ شد. سنگ مزار او به شکلی نامحترم در بخش دیگری از بهشت زهرا (س) پرت شده بود و ظاهرا فرد دیگری را در طبقه فوقانی مزار شاهرخ دفن کرده‌اند و سنگ مزار شاهرخ، بدون اجازه خانواده‌اش تغییر داده شده است.

 شاهرخ پورمیامین نوازنده موسیقی پاپ


 
او ادامه داد: خانواده با دیدن این ماجرا به‌شدت متاثر شد. باور این اتفاق برای ما واقعا سخت است که چرا باید این موضوع تا این حد نامحترم اتفاق بیفتد. پیگیری قانونی این ماجرا را انجام می‌دهیم و قطعا این بی‌حرمتی را پیگیری خواهیم کرد.
 
فرمان فتحعلیان خواننده و از دوستان این نوازنده  نیز در این‌باره اظهار کرد: هنرمندی که سال‌ها برای موسیقی این کشور زحمت کشیده، این‌گونه سنگ مزارش را می‌شکنند و به گوشه‌ای پرت می‌کنند. باید مدیران فرهنگی کشور در برابر این اتفاق‌ها، پیگیر امور باشند.
 
او ادامه داد: من و خانواده پورمیامین به هیچ عنوان درباره فرد دفن‌شده در طبقه فوقانی مزار شاهرخ گلایه‌ای نداریم؛ ولی موضوع، رعایت نکردن حرمت این موزیسین است که با بی‌احترامی فراوان، این رفتار در قبال او و خانواده‌اش رخ داده و ما تا انتهای این موضوع، پیگیری قانونی خواهیم کرد.
 
براساس این گزارش، حسن علیزاده  فیلمساز و منتقد سینمایی فردی است که در روزهای گذشته در طبقه فوقانی مزار شاهرخ پورمیامین در قطعه نام‌آوران دفن شد.

ایسنا

اخبار مرتبط:

نوازنده جوان موسیقی پاپ درگذشت! +عکس

مراسم تشییع پیکر شاهرخ پورمیامین با حضور هنرمندان + تصاویر

محمد اصفهانی سیاه‌پوش شد! + عکس

خواننده پاپ بر بالین نوازنده پیشکسوت موسیقی سنتی + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهرخ پورمیامین و برداشتن سنگ مزار او بدون اجازه خانواده‌اش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..