تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط خمپاره در جولان/ حملۀ اسرائیل به ارتش سوریه

بلندی های اشغالی جولان

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک گلولۀ خمپاره از اراضی سوریه به سوی بلندی های اشغال شدۀ جولان شلیک شده است.

ارسال زمانبندی شده: 

پنجشنبه, 21 بهمن, 1395 - 10:18

سقوط خمپاره در جولان/ حملۀ اسرائیل به ارتش سوریه

به گزارش عمارنامه،  به نقل از پایگاه روسیا الیوم، منابع نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کردند این گلوله در منطقه ای باز سقوط کرده و خسارت یا تلفاتی نداشته است.

در هیمن حال، اسکای نیوز خبر داد که ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به خمپاره ای که در بخش اشغال شدۀ جولان سقوط کرده، یک پایگاه ارتش سوریه را در شمال جولان هدف گلوله باران قرار داده است.
به دلیل آنکه ارتش سوریه و گروه های مسلح اکنون در ریف قنیطره و نزدیک خط آتش بس در جولان با هم درگیر هستند، بخش اشغال شدۀ جولان به دست اسرائیل گاهی شاهد سقوط گلوله های توپ و خمپاره شلیک شده از اراضی سوریه است.

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط خمپاره در جولان/ حملۀ اسرائیل به ارتش سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..