تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک استقلالی دیگر از لیگ یک رفتنی شد؟

یک استقلالی دیگر از لیگ یک رفتنی شد؟

باشگاه نساجی قائمشهر با استعفای ساکت الهامی سرمربی مستعفی این تیم موافقت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ساکت الهامی پس از شکست خانگی یک بر صفر نساجی مقابل فجر سپاسی شیراز از سمت سرمربیگری این تیم قائمشهری استعفا کرد. پس از آن، مدیران باشگاه با الهامی برای انصراف از تصمیمش صحبت کردند که الهامی روی کناره‌گیری خود پافشاری کرد. مدیران نساجی نیز با حسین مسگرساروی سرمربی قبلی این تیم که در همین فصل سرمربی سرخ‌پوشان مازندران بود، برای قبول سرمربیگری این تیم به توافق رسیدند.

ساکت الهامی در سه دیداری که سرمربی نساجی بود، دو شکست و یک مساوی به دست آورد و حسین مسگرساوری با تیم مازندرانی، 4 برد، یک شکست و یک مساوی کسب کرده بود.

نساجی با کسب 35 امتیاز از 23 بازی لیگ دسته اول، در رده هشتم جدول قرار گرفته است.

تسنیم

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک استقلالی دیگر از لیگ یک رفتنی شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..