تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایگاه رقبای تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا

به گزارش آسمونی، سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، امروز (پنجشنبه) رده‌بندی برترین تیم‌های ملی فوتبال جهان در بازه زمانی 12 ژانویه تا 9 فوریه 2017 (23 دی تا 21 بهمن) را اعلام کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان که در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا با کره‌جنوبی، ازبکستان، چین، قطر و سوریه همگروه است، با سه پله سقوط و با 798 امتیاز در جایگاه سی‌ودوم جهان و نخست آسیا قرار گرفت.

139507202348203608918884 جایگاه رقبای تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا

جایگاه رقبای تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا به شرح زیر است:

کره‌ جنوبی با 691 امتیاز در رده دوم آسیا و سی‌ونهم جهان (2 پله سقوط)

ازبکستان با 554 امتیاز در رده ششم آسیا و شصت‌ودوم جهان (2 پله سقوط)

قطر با 418 امتیاز در رده هشتم آسیا و هشتاد‌ و پنجم جهان (بدون تغییر)

چین با 404 امتیاز در رده نهم آسیا و هشتاد ‌و ‌ششم جهان (5 پله سقوط)

سوریه با 357 امتیاز در رده دهم آسیا و نود ‌و ‌سوم جهان (3 پله صعود)

در جدول رده‌بندی مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه آسیا، شاگردان کارلوس کی‌روش در حال حاضر با 11 امتیاز صدرنشین هستند و کره‌جنوبی و ازبکستان به ترتیب با 10 و 9 امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

- عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایگاه رقبای تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..