تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح چند طرح روستایی در قرچک در دهه فجر

همزمان با ایام الله دهه فجر، مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری با حضور در شهرستان قرچک، پروژه های روستایی را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه های روستایی شهرستان قرچک با حضور مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک، معاونان فرماندار، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان با اعتباری بیش از34 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح شد.

در آیین افتتاح این پروژه های روستایی، زمین فوتبال چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال در مساحت 1200 مترمربع در روستای ولی آباد به بهره برداری رسید.

همچینن بوستان روستایی در روستای قشلاق دوم در مساحت سه هزار مترمربع با اعتبار سه میلیارد ریال و ایستگاه آتش نشانی روستای قشلاق دوم در مساحت 400 مترمربع با اعتبار سه میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

همچنین معاون کل نهاد ریاست جهوری کلنگ ساخت سینما شش بعدی روستای قشلاق دوم را با اعتبار یک میلیارد ریال به زمین زد.

همچنین مجتمع دامپروری 800 رأسی با اعتبار 25 میلیارد ریال در روستای داودآباد افتتاح شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح چند طرح روستایی در قرچک در دهه فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..