تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با هدف اطاعت از منویات رهبری و ناامیدی دشمنان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنیم

ساعت: 13:26 منتشر شده در مورخ: 1395/11/21 شناسه خبر: 1034042

امام جمعع سیمین شهر از عموم مردم دعوت کرد تا با هدف ناامید کردن چند باره دشمنان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ساحل گمیشان ، رجب محمد آخوند حنفی امام جمعه سیمین شهر گفت: برای اطاعت از منویات مقام معظم رهبری و ناامید کردن دشمنان اسلام و کشور و خصوصا پاسخ به سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا از همه مردم دعوت میکنم تا پر شور تر از همیشه در یوم الله 22 بهمن شرکت کنند.

وی افزود شرکت در راهپیمایی 22 بهمن باعث ایجاد نشاط عمومی در بین مردم خواهد شد و به همه دنیا ثابت می کند ما همچنان ادامه دهنده راه امام و شهدا هستیم .

لازم به ذکر است مسیر راهپیمایی امسال در سیمین شهر از ساعت 10:30 از مقابل سه راهی بخشداری تا سه راه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با هدف اطاعت از منویات رهبری و ناامیدی دشمنان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..