تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات خانواده 23 نفره سردشتی از کمین مرگ خاموش

ساعت: 13:40 منتشر شده در مورخ: 1395/11/21 شناسه خبر: 1033699

خانواده 23 نفره سردشتی که دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شده بودند از مرگ نجات یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول فوریت های پزشکی سردشت روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار بُلفَت اظهار کرد: یک خانواده پر جمعیت که اکثرا فامیل و به منظور شب نشینی دور هم جمع شده بودند به علت نشت گاز آبگرمکن دچار مسمومیت شدند.

ریبین سوری با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: اعضای خانواده هر چند احساس سردرد و سرگیجه در بین آنها وجود داشته اما به دلیل نامشخص بودن منشا آن واکنشی از خود نشان نمی دهند تا اینکه چند تن از آنها در حالت بیهوشی قرار می گیرند.

وی افزود: راس ساعت 22 و 45 دقیقه شب گذشته طی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی برگاز گرفتی اعضای یک خانواده پرجمعیت بلافاصله 2 تیم از فوریت های پزشکی در محل حاضر می شوند.

سوری بیان کرد: پس از تریاژبندی تعداد 6 نفر از آنها که از وضعیت نامساعدی رنج می بردند به همراه مادرباردار به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت و افراد دیگر با وضعیت عمومی مناسبتری با خودروهای شخصی منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: مصدومین که با علائم سردرد، استفراغ و بیحالی انتقال داده شدند، بلافاصله توسط کادر اورژانس خدمات لازم از قبیل سرم تراپی، ازمایش، مانیتورینگ، پالس اکسی متری، اکسیژن تراپی و ECGبر روی مصدومین صورت گرفت.

مسئول فوریت های پزشکی سردشت ادامه داد: با تشخیص متخصص زنان و زایمان مادرباردار برای مراقبت بیشتر در بخش زنان بستری شد و همچنین دو نفر دیگر از مصدومین با تشخیص متخصص داخلی به بخش مراقبت های ویژه (ICU) و بستری مردان منتقل گردیدند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه سایر مصدومین با حال عمومی خوب و رضایت بخش و با دستور پزشک ترخیص شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات خانواده 23 نفره سردشتی از کمین مرگ خاموش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..