تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخر قائم شهرستان رزن با حضور وزیر ورزش و جوانان بازگشایی شد

به گزارش یرنا مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این آیین گفت: استخر سرپوشیده قائم شهرستان رزن با زیربنای یک هزار و 490 مترمربع با 9 میلیارد و 420 میلیون ریال مرمت، بازسازی و تجهیز شد.
رسول منعم افزود: این مجموعه سرپوشیده شامل استخر، سونای خشک ، بخار، اتاق ماساژ،‌ جکوزی ، رختکن و سالن بدن سازی است که امروز پنجشنبه مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی اضافه کرد: استخر قائم شهرستان رزن بر اساس ماده 27 قانون الحاق(2) در سال 1395 به بخش خصوصی واگذار شد و پس از تجهیز، مرمت و بازسازی امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان طی مراسمی بازگشایی شد.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان همزمان با دهه فجر امروز پنجشنبه به منظور بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح عمرانی و دیدار با جامعه ورزش وارد استان همدان شده است.
وزیر ورزش و جوانان در سفر به همدان علاوه بر بازدید از طرح های عمرانی همدان و رزن ، با هیات ها و سازمان های مردم نهاد استان دیدار می کند و در این سفر معاونان و برخی مدیران وزارت ورزش و جوانان، سلطانی فر را همراهی می کنند.
دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، نشست با جامعه ورزش و روسای هیات‌های ورزشی و دیدار با جامعه نخبگان و فرهنگیان و خانواده شهدا از دیگر برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به استان همدان است.
همچنین معاونان وزارت ورزش و جوانان قرار است به صورت جداگانه در شهرستان ها حضور یافته و در نشست شورای اداری با حضور فرمانداران شرکت کنند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخر قائم شهرستان رزن با حضور وزیر ورزش و جوانان بازگشایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..