تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحویل 39 هزار واحد مسکن به مددجویان و معلولان بهزیستی توسط دولت تدبیر و امید

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم عبدالله زاده روز پنجشنبه در حاشیه آیین اهدا و بهره برداری از 13 واحد مسکن ویژه معلولان در نگین شهر در شرق استان گلستان در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: دو طرح بزرگ مسکن برای تامین مسکن مددجویان و معلولان در کشور وجود دارد که با مشارکت بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، خیرین مسکن ساز ، سازمان بهزیستی و وزارت راه و شهرسازی در حال اجراست.
وی افزود: در قالب این دو طرح که یکی از آنها ساخت 20 هزار و دیگری 90 هزار واحد مسکن در مناطق مختلف کشور برای معلولان و مددجویان است، تا پایان برنامه ششم توسعه کشور تمامی معلولان ومددجویان فاقد مسکن، صاحب خانه می شوند.
قائم مقام توانمندسازی و اشتغال سازمان بهزیستی کشور گفت: برای ساخت هریک از این واحدها بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مبلغ 150 میلیون ریال، سازمان بهزیستی 100میلیون ریال و خیرین مسکن ساز نیز 50 میلیون ریال کمک بلاعوض می کنند و مبلغ 250 تا 300 میلیون ریال نیز تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.
به گفته عبدالله زاده از سال 93 تاکنون 11هزار و 330 خانوار دارای دو معلول و بالاتر شناسایی شده اند که ساخت مسکن برای آنها در قالب یک برنامه چهار ساله در حال انجام است.
وی از اجرای طرح مسکن اجتماعی در کشور نیز خبر داد و گفت: در قالب این طرح 124 هزار خانوار نیازمند اعم از مددجو و غیر مددجو شناسایی شده اند که لایحه ساخت مسکن برای آنها در دولت در دست بررسی است و پس از تصویب، عملیات اجرایی ساخت آن آغاز می شود.
آیین اهدا و بهره برداری از 13 واحد مسکن به مددجویان بهزیستی در نگین شهر از توابع شهرستان آزادشهر در شرق استان گلستان با حضور معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل استان گلستان و مسئولان این شهرستان روز پنجشنبه برگزار شد.
برای ساخت هریک از این واحدها که 70 تا 75 متر مربع زیربنا دارند، 170 میلیون ریال کمک بلاعوض از سوی بهزیستی به مددجویان و معلولان داده شده است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحویل 39 هزار واحد مسکن به مددجویان و معلولان بهزیستی توسط دولت تدبیر و امید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..