تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی 2 سالن تئاتر در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، روز جمعه مورخ 22 بهمن ماه و مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، فعالیت های اجرایی و نمایشی این مجموعه تعطیل خواهد بود و در این روز هیچ نمایشی در سالن های تئاتر مولوی اجرا نمی شود. 

فعالیت های نمایشی این مرکز دانشگاهی از روز یکشنبه 24 بهمن با نمایش گالیله به کارگردانی نازنین زهرا رفیعی و 25 بهمن با نمایش تعطیلات آخر هفته به کارگردانی محمدرضا آزاد فرد ادامه خواهد داشت.

تئاتر شهر 22 بهمن ماه تعطیل است

تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر جمعه 22 بهمن ماه به مناسب سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اجرایی ندارند.

تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر جمعه شب 22 بهمن  به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اجرایی ندارند.

براساس این گزارش هم اکنون نمایش «ترن» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ در تالار اصلی ، نمایش «دکتر استوکمان ( دشمن مردم)» به کارگردانی علی پویان در تالار چهارسو و  نمایش «تنها راه ممکن» به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه می روند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی 2 سالن تئاتر در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..