تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادسازی دو منطقه دیگر در ریف شرقی حلب توسط ارتش سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با پشتیبانی هوایی روسیه امروز پنجشنبه به مواضع داعش در ریف شرقی حلب حمله کردند.

وبگاه خبری «آرا» وابسته به معارضان اعلام کرد که نیروهای سوری موفق شدند در جریان حملات خود چندین موضع راهبردی را در جنوب شهر الباب از داعش پس بگیرند.

«محمد المنصور» از فعالان میدانی معارض حاضر در ریف شرقی حلب خبر داد که نیروهای سوری موفق شدند حمله ناگهانی داعش به مواضع این نیروها در نزدیکی روستای «الشیخ دن» را دفع کنند.

در کنار این مسئله، عناصر داعش توانستند روستای مهم «طومان» را پس از درگیری با ارتش سوریه اشغال کنند.

نیروهای سوری نیز پس از دریافت تجهیزات نظامی از محورهای «عران» و الشیخ دن به سوی مواضع داعش در روستای طومان حمله کردند.

به گفته المنصور، پیش از آغاز این حمله، جنگنده های روس نیز مواضع داعش را در این منطقه هدف قرار دادند و در جریان درگیری با نیروهای سوری، بیش از 20 داعشی کشته و زخمی شدند و تجهیزات این گروه تروریستی نیز منهدم شد.

این حملات گسترده سبب شد که داعش از طومان به سوی روستای «البطوشیه» و شهرک «تادف» عقب نشینی کنند.

این در حالی است که نیروهای سوری با حملات موشکی و خمپاره ای گسترده البطوشیه را هدف قرار میدهند و قصد دارند خطوط دفاعی داعش را از بین برده و این روستا را آزاد کنند.

به گزارش آرا، نیروهای سوری در آستانه تادف قرار دارند و خطوط دفاعی داعش نیز در حال از بین رفتن است. با این پشروی حلقه محاصره داعش در شهر الباب تنگتر شد.

در همین راستا، منابع سوری اعلام کردند که نیروهای ارتش سوریه موفق شدند در غرب طومان، شهرک «دیر قاق» را نیز آزاد کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/ZIDGPT اخبار مرتبط 2 کشته و 40 زخمی در حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به حلب95/11/20 - 17:49تسلط ارتش سوریه بر تپه‌های جنوبی «الباب» حلب/ داعش در آستانه محاصره قرار گرفت95/11/19 - 18:00هیأت پارلمانی بلژیکی در دیدار با «بشار اسد» آزادی حلب را تبریک گفت95/11/18 - 16:49ارتش سوریه و نیروهای مقاومت، داعش را در «الباب» حلب محاصره کردند95/11/18 - 11:53



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادسازی دو منطقه دیگر در ریف شرقی حلب توسط ارتش سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..