تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز 22 بهمن برف و باران می‌بارد/ وزش باد شدید در تهران

روز 22 بهمن برف و باران می‌بارد/ وزش باد شدید در تهران

محمد اصغری گفت: سامانه بارشی با رطوبت نسبتا خوب از غرب وارد کشور شده است و بزودی به مناطق مرکزی و تهران می رسد.

وی با بیان اینکه بارش های برف و باران در مناطق غربی و سواحل شمالی کشور آغاز شده است،افزود: تهران از بعداز ظهر امروز بارانی خواهد بود و بر شدت بارش ها افزوده خواهد شد.

اصغری گفت: شدت بارش ها در ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد است و از آن پس بتدریج بارش ها کاهش می یابد و در ساعت 9و 30 دقیقه صبح با قطع بارش ها وزش باد شدید آغاز می شود.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه این سامانه بارشی به سرعت شمال شرق کشور را در برخواهد گرفت، افزود: مشهد مقدس در روز 22 بهمن برفی و بارانی است.

وی اضافه کرد: فردا گرگان و بجنورد نیز بارانی اما کرمان، بندرعباس و زاهدان همچنین مناطق جنوبی کشور وزش باد بیشتر از بارش است.

اصغری گفت: وزش باد در جنوب غرب کشور، استان های خوزستان و ایلام با جابجایی گرد و غبار از شمال عربستان، جنوب عراق و کویت همراه خواهد بود و هوا در این مناطق آلوده است.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به روند کاهش دما در کشور افزود: هفته آینده بارش های مناسبی در کشور خواهیم داشت.

234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز 22 بهمن برف و باران می‌بارد/ وزش باد شدید در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..