تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معتادان، خانه به خانه شناسایی می‌شوند

جامعه > آسیب‌ها - ایسنا نوشت: رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: از سال آینده طرح پیشگیری خانه به خانه به منظور شناسایی معتادان اجرا خواهد شد.

مجید رضازاده گفت: سازمان بهزیستی در زمینه پیشگیری از اعتیاد سه مرحله پیشگیری، درمان و حمایت‌های پس از درمان را در دستور کار خود دارد.

وی در خصوص پیشگیری از اعتیاد گفت: در زمینه پیشگیری از اعتیاد ۵۰۰۰ تیم اجتماع محور در قالب شبکه "اترک" در کشور فعالیت می‌کنند؛ به طوری که در محله‌ها در تیم‌های اجتماع محور آموزش و انگیزه ایجاد می‌شود و اجرای طرح "توانمندسازی محله محور" در بهزیستی نیز بر اساس همین رویکرد بوده است.

رضازاده در پایان گفت: در حال حاضر ۱۱۵۰ مرکز اقامتی میان مدت، ۱۱۷۰ طرح پایه درمان اعتیاد، ۱۴۰ مرکز کاهش آسیب، ۴۵ سرپناه شبانه و ۲۵۰ تیم سیار نیز برای درمان اعتیاد در کشور فعالیت می‌کنند.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معتادان، خانه به خانه شناسایی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..