تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمی از میهمانپذیران تهران خواستار تغییر کاربری هستند

اعضای اتحادیه میهمانپذیران تهران با توجه به چالش های بسیار برای ادامه فعالیت، آمادگی خود را برای تغییر شغل و یا ادغام با اتحادیه های صنفی اعلام کردند.

به گزارش شمانیوز:نیمی از اعضای اتحادیه میهمانپذیران با اشاره به تداوم رکود مطلق اقتصادی در ایران و کسادی بازار مهمانپذیران، بافت فرسوده و قدمت واحدهای مهمانپذیر در میدان امام خمینی(ره) و راه آهن تهران، عدم صدور مجوز از سوی شهرداری برای تعمیرات واحدها، ایجاد تحولات نوین و توسعه صنعت حمل و نقل هوایی و ریلی، رشد وسایل ارتباطی، ترجیح مسافران به اقامت در منازل شخصی و خانوادگی و اقامت گردشگران در هتل ها، خواستار موافقت میراث فرهنگی به منظور تغییر کاربری اتحادیه مهمانپذیران شدند.

۱۰۳ واحدصنفی مهمانپذیر در تهران همچنین با توجه به مصوبه هیات عالی نظارت در موضوع ادغام و چابک سازی  اتحادیه های صنفی همگن و مشابه از ادغام اتحادیه مهمانپذیران با اتحادیه ای مرتبط استقبال کردند و تسریع در ادغام را مورد تاکید قرار دادند./میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمی از میهمانپذیران تهران خواستار تغییر کاربری هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..