تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چین از اتباع خارجی انگشت‌ نگاری می‌کند

کد خبر: ۴۷۷۱۴۲

۵۶  بازدید

چین برای اولین بار اعلام کرد که از روز جمعه (فردا) از اتباع خارجی که قصد ورود به خاک این کشور را داشته باشند، انگشت نگاری می‌کند.

خبرگزاری ایرنا: چین برای اولین بار اعلام کرد که از روز جمعه (فردا) از اتباع خارجی که قصد ورود به خاک این کشور را داشته باشند، انگشت نگاری می‌کند.

وزارت امنیت عمومی چین روز پنجشنبه در اطلاعیه ای در تارنمای خود آورده است که انگشت نگاری از خارجیان ابتدا در مرزهای ورودی شهر «شن جن» در جنوب این کشور و چند نقطه دیگر انجام خواهد شد.

با این وصف در اطلاعیه تصریح شده است که از همه خارجیان تا پایان سال جاری میلادی در تمامی مبادی ورودی کشور چین انگشت نگاری خواهد شد.

اطلاعیه می افزاید که تمامی شهروندان همه کشورهای دنیا که بین ۱۴ تا ۷۰ سال دارند به غیر از دیپلمات ها انگشت نگاری خواهند شد.

وزارت امنیت عمومی چین خاطر نشان کرده است که انگشت نگاری از اتباع خارجی در بسیاری از نقاط دنیا صورت می گیرد و برای تقویت مدیریت و کنترل مرزها اهمیت بالایی دارد.

این وزارتخانه از شروع آزمایشی این کار در چند نقطه از کشور خبر داده است تا مشخص شود سامانه های انگشت نگاری بدون هیچ نقصی کار می کند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چین از اتباع خارجی انگشت‌ نگاری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..