تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختری با دندان گوش مادرش را کند

ساعت 24-بحث و جدل میان یک مادر و دخترش پایان ناخوشایندی داشت زیرا دختر خشمگین با دندان گوش مادرش را کند.

 به نقل از اواِست-فرانس، دوشنبه شب در بندر برست در شمال غرب فرانسه مادر به دخترش در مورد تربیت غلط نوه خود تذکر داد. این تذکر مادرانه خشم دختر را برانگیخت و منجر به جدال لفظی میان مادر 57 ساله و دختر 34 ساله اش شد.

زن جوان که به شدت خشمگین شده بود به مادرش حمله کرد و او را هل داد. دختر سپس به سوی مادرش که بر زمین افتاده بود رفت و خم شد گوشش را به دندان گرفت. وی سپس با گاز محکمی بخشی از گوش مادرش را کند.

مادر بینوا با گوش غرق در خون از فرصتی کوتاه استفاده کرده و به آپارتمان همسایه پناه برد. همسایه هم با پلیس و نیز اورژانس تماس گرفت.

با رسیدن ماموران پلیس و اورژانس مادر به بیمارستان و دختر به بازداشتگاه انتقال یافتند.

این دختر ناسپاس باید برای خشونت عمدی و مجروح کردن مادرش در برابر دادگاه حاضر شود. از گوش کنده شده مادر و امکان پیوند آن خبری منتشر نشده است.

جام جم آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختری با دندان گوش مادرش را کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..