تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار توام با آتش سوزی در یک واحد مسکونی+تصویر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسن نجمی سرپرست دو ایستگاه اتش نشانی مشهد گفت : مقارن ساعت 10:18 امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله نجاتگران و آتش‌نشانان ایستگاه های شماره 1 ، 44 و 28 را به محل حادثه در خیابان آیت الله عبادی اعزام شدند. انفجار توام با آتش سوزی در یک واحد مسکونی

وی افزود : این حادثه بر اثرانفجار آبگرمکن در منزل مسکونی در خیابان آیت الله عبادی روی داده است.

سرپرست دو ایستگاه اتش نشانی مشهدگفت: محل حادثه یک منزل مسکونی دو طبقه بود که انفجار در زیر زمین آن اتفاق افتاده و منجر به آتش سوزی و تخریب در ، پنجره و شیشه های زیر زمین شد.

به گفته حسن نجمی بر اثر این حادثه یک مرد 68 ساله و پسر 9 ساله که در زیر زمین منزل قصد روشن کردن آبگرمکن را داشتند ، با بروز انفجار توام با آتش سوزی دچار سوختگی شدند.

وی افزود: آتش نشانان با قطع جریان برق و گاز اقدامات اولیه ایمنی را انجام داده و با استفاده از تجهیزات اطفایی ، آتش سوزی را مهار و خاموش کرده و همچنین آسیب دیدگان این حادثه را جهت مداوا و انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

سرپرست ایستگاه های شماره 2 و 44 آتش نشانی مشهد با بیان اینکه تحقیقات بیشتر در خصوص علت این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال انجام است گفت : بر اساس بررسی های اولیه ما نشت گاز از شیلنگ آبگرمکن و ایجاد جرقه ، علت بروز این حادثه و سوختن بخشی از لوازم مستعمل و قابل اشتعال موجود در زیر زمین تخمین زده شده است.

انتهای پیام//ف.ج

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار توام با آتش سوزی در یک واحد مسکونی+تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..