تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فواید خوردن پاستا

سلامت نیوز: مطالعه جدید محققان نشان می دهد افرادی که بیشتر پاستا مصرف می کنند در مقایسه با سایرین، رژیم غذایی بهتری داشته و مواد مغذی بیشتری مصرف می کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محققان موسسه شیوه های غذایی داده های نظرسنجی تغذیه افراد ۱۹ سال به بالا را از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۲ مورد بررسی قرار دادند.

تیم تحقیق کیفیت رژیم غذایی و مصرف مواد مغذی را در افراد پاستاخور و افرادی که پاستا نمی خوردند مقایسه کردند.

بررسی ها نشان داد افرادی که پاستا می خوردند دارای مصرف بیشتر ویتامین ها و مواد معدنی از جمله فولات، آهن، منیزیم و فییر رژیمی بودند. همچنین این افراد کمتر چربی اشباع شده و قند افزودنی مصرف می کردند.

این تنها گزارش در مورد خواص مصرف پاستا نیست. سال گذشته محققان با بررسی ۲۳ هزار ایتالیایی دریافتند مصرف پاستا با کاهش شاخص توده بدنی مرتبط است.

همچنین تحلیل و بررسی حدود ۵۰ مطالعه هم نشان می دهد که رژیم غذایی کم کربوهیدرات به اندازه رژیم غذایی کم چرب و با کربوهیدرات بالا در کاهش وزن موثر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فواید خوردن پاستا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..