تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس خانوادگی 500 نفره در چین

کد خبر: ۴۷۷۰۲۸

۲۲۱  بازدید

بیشتر از 500 نفر از اعضای یک خاندان چینی با هم عکس دسته‌جمعی گرفتند. این عکس زمانی گرفته شد که اعضای خانوادۀ «رِن» در یکی از روستاهای استان ژه‌جیانگ در شرق چین به مناسبت سال نوی چینی دور هم جمع شدند.

وبسایت پرس تی وی: بیشتر از 500 نفر از اعضای یک خاندان چینی با هم عکس دسته‌جمعی گرفتند. این عکس زمانی گرفته شد که اعضای خانوادۀ «رِن» در یکی از روستاهای استان ژه‌جیانگ در شرق چین به مناسبت سال نوی چینی دور هم جمع شدند. عکس خانوادگی 500 نفره در چین

ژانگ لیانگ‌زونگ، عکاس این تصویر، آن را به کمک یک پهپاد ثبت کرده است. وی به شبکۀ بی‌بی‌سی گفت تاریخچۀ خاندان رِن که اصالتاً اهل این روستا هستند، به 851 سال قبل بازمی‌گردد اما شجره‌نامۀ آن‌ها حدود 8 دهه به‌روز نشده بود.

عکس خانوادگی 500 نفره در چین

به گفتۀ ژانگ، بزرگ‌ترهای این روستا کار به‌ روز کردن شجره‌نامه را آغاز کردند و توانستند بیش از 2 هزار نفر از وابستگان این خانواده را از هفت نسل پیدا کنند که هنوز زنده هستند.

آن‌ها تکمیل این شجره‌نامه را با این گردهمایی 500 نفره در روستای آبا و اجدادی‌شان جشن گرفتند. اعضای این خانواده از پکن، شانگهای، شین‌جیانگ و تایوان به این روستا سفر کرده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس خانوادگی 500 نفره در چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..