تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس توتال:توسعه گاز پارس جنوبی را در صورت تمدید لغو تحریم‌ها از سوی ترامپ انجام می‌دهیم

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، رئیس اجرایی شرکت توتال گفت: این شرکت در نظر دارد تا سرمایه‌گذاری 2 میلیارد دلاری روی پروژه گاز ایران تا تابستان امسال انجام دهد اما می‌گوید اجرای این پروژه منوط به تمدید لغو بیانیه‌های تحریم از سوی آمریکا است.

توتال نخستین شرکت انرژی غربی بود که قرارداد معامله با تهران را پس از لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران امضاء کرد. این پروژه در نظر داشت تا فاز 11 پارس جنوبی را که یکی از بزرگترین میادین گاز دنیا است را توسعه دهد.

پاتریک پویانه رئیس اجرایی توتال گفت: فاز 11 پارس جنوبی یکی از چندین پروژه‌ای است که اجرای ان تا تابستان امسال آغاز می‌شود اما به واسطه تحریم‌ها هنوز اجرای آن قطعی نشده است.

اجرایی توتال افزود: 2 دستور اجرایی وجود دارد که باید قبل از تابستان امسال تجدید نظر شود وی این توضیح را نیز داد که مدیران اجرایی رئیس جمهور قبلی آمریکاتحریم‌ها علیه ایران را معلق کرده بودند.

پوییانه به خبرنگاران در پاریس گفت:اینها قرار است 18 ماه به طول انجامد بنابراین رئیس جمهور ترامپ باید تصمیم بگیرد که بیانیه‌های این تحریم را تمدید می‌کند یا نه.

ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا گفته است توافق هسته‌ای ایران که با 6 کشور جهانی اتفاق افتاد و دروازه‌ها را برای سرمایه‌گذاران غربی باز کرد، بدترین قرارداد محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، طی هفته گذشته آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران تصویب کرد. 

وزارت خزانه‌داری آمریکا 13 فرد و 12 نهاد مرتبط با ایران را به فهرست تحریم‌ها اضافه کرد.

همچنین ترامپ در فرمان مهاجرتی اعلام کرده است که شهروندان 7 کشور از جمله ایران حق ندارند به آمریکا سفر کنند البته یک قاضی این دستور ترامپ را غیرقانونی اعلام کرده و آنرا لغو کرده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/LTGLR اخبار مرتبط توتال درباره تغییر قرارداد گازی با ایران از آمریکا اطاعت می‌کند95/11/15 - 13:25



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس توتال:توسعه گاز پارس جنوبی را در صورت تمدید لغو تحریم‌ها از سوی ترامپ انجام می‌دهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..