تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناکامی خبرنگار صدای آمریکا در فریب دختر ایرانی! +عکس

مسیح علی‌نژاد کارمند شبکه صدای آمریکا در فریب و تطمیع یک ایرانی جهت سیاه‌نمائی علیه وضعیت داخلی کشور و سوژه‌سازی برای نهادهای صهیونیستی علیه ایران ناکام ماند!

به گزارش شما نیوز : بر اساس این گزارش، چندی پیش این فرد در تماس با یکی از ایرانیان داخل کشور که دچار اختلالات ژنتیکی می‌باشد، تلاش کرد تا با وی به عنوان یک "همجنس‌باز" مقیم ایران که تحت فشارهای زیادی بوده و در خطر مرگ است، گفتگوئی تهیه و در روزنامه ایندپندینت منتشر کند!

کارمند شبکه دولتی صدای آمریکا در ادامه سوالات مدنظر خود را برای این فرد فرستاده و علی رغم اطلاع از عدم آلوده بودن این خانم به انحراف اخلاقی همجنس‌بازی، از وی تقاضا می‌کند تا با عنوان «همجنس‌باز» با ایندپندنت گفتگو کند!

اما خانم «س.ا» که متوجه نیت شوم خبرنگار شبکه صدای آمریکا گردیده بود، با رد درخواست وی برای این مصاحبه، پاسخ مسیح علی‌نژاد را اینگونه داد: «سوالات چالش برانگیزتون رو مطالعه کردم که تعدادش کم نبود. بنده در حال حاضر در موقعیت کنونی و فعلی جامعه ایرانی در داخل با آرامش و محبوبیت خاصی زندگی می‌کنم. سوالات شما به جز به چالش کشیدن حجاب و تبعیض جنسیتی هیچ‌گونه مفهوم دیگری را در بر نداشت».

گفتنی است پیش از این برخی کارمندان دیگر رسانه‌های ضد انقلاب از سیاه‌نمائی‌ها و دروغ‌های غیر قابل قبول وی درباره محیط داخلی ایران ابراز شگفتی کرده و این ادعاها را تنها برای «کسب شهرت» و «دریافت پول از نهادهای صهیونیستی» توسط مسیح علی‌نژاد معرفی کردند.

به عنوان نمونه در واکنش به ادعاهای عجیب مسیح علی‌نژاد در اجلاس جهانی زنان در نیویورک پیرامون حجاب در ایران در فروردین ماه سال گذشته، "فرین عاصمی" خبرنگار زن "رادیوفردا" نوشت: «من یادم نمیاد تا وقتی ایران بودم، هیچ‌وقت به‌خاطر موی زیاد یا موی بلند یا موی زیبا که هر سه تاش رو هم داشتم کسی به من گیر داده باشه. الان که دیگه جای خود داره. مردم تقریبا روسری سرشون نیست توی خیابون. این حرفا رو خارجی‌ها فقط باور می‌کنن.»



منبع : جام نیوز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناکامی خبرنگار صدای آمریکا در فریب دختر ایرانی! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..