تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چالش های مهم مسکن مهر/لزوم توجه به احیای بافت های فرسوده

چالش های مهم مسکن مهرعلیرضا ابلغی کارشناس مسکن در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از مسکن مهر به عنوان یکی از بزرگترین اشتباهات دولت گذشته یاد کرد و افزود: هم اکنون تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی هستند که این امر نشان از وجود مشکلاتی در این حوزه دارد.

وی با ابراز گلایه مندی از عملکرد دولت گذشته عنوان کرد: نبود زیر ساخت های لازم و خدمات روبنایی از جمله موانعی بود بر میزان متقاضی تاثیری سوئی داشته و از مهاجرت جمعیت به این بخش خودداری کرد.

ابلغی با بیان اینکه راهکارهای متفاوتی برای تحریک بازار مسکن وجود داشت، گفت: دولت می توانست به جای تخصیص اعتبارات و تزریق هزینه های گزاف به مناطق دور از امکانات اولیه شهری، به احیا و نوسازی بافت های فرسوده می پرداخت.

این کارشناس مسکن تصریح کرد: حل معضلات متقاضیان از یک سو و بدهی پیمانکاران از سوی دیگر از جمله مشکلاتی است که هم اکنون دولت یازدهم را وادار به ارائه راهکارهای مناسب کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که افزایش وام مسکن مهر تا چه میزان می تواند راهکار مناسبی برای بهبود وضعیت فعلی شود، افزود: این وام می توانتد گام مثبتی در راستای خانه دار شدن قشر متوسط تلقی شود اما این اتفاق زمانی رخ می دهد که اعطای وام منوط به  زمان و شرایط بازپرداخت متناسب گروه های هدف باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چالش های مهم مسکن مهر/لزوم توجه به احیای بافت های فرسوده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..