تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۲ بهمن ماه یادآور عزت، شکوه، مقاومت و تجلی مردم سالاری دینی است

حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر به ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: دهه فجر فرصت خوبی برای تبیین ریشه ها و دستاوردها و اهداف انقلاب است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ۲۲ بهمن ماه یادآور عزت، شکوه، مقاومت و تجلی مردم سالاری دینی و حماسه‌سازی مردمی است.

صفی یاری با اشاره به راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ماه، گفت: مردم استان زنجان انقلابی و ولایی هستند و همیشه در صحنه های مختلف بودند و حضور بسیار پویایی را داشتند و مقطع فعلی هم برای پاسداشت و گرامیداشت خون شهداء در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور فعالی خواهند داشت. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مردم استان و شهر زنجان بار دیگر با حضور حماسی خود پاسخ دندان شکن به یاوه گویان خواهند داد. 

صفی یاری تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه قدرت و اقتدار ایران را به جهانیان نشان می دهد بنابراین مردم باید حضور پر رنگی در روز ۲۲ بهمن ماه داشته باشند. 

وی افزود: دشمن شناسی، بصیرت افزایی، استکبار ستیزی شاخصه های مکتب فکری امام خمینی (ره) است و ۲۲ بهمن ماه بهترین فرصت است تا بصیرت خود را به دشمنان نشان بدهیم. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد:طبق منویات مقام معظم رهبری  کشور بیش از پیش نیاز به همدلی و وحدت داردو روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه  مردم  وحدت خود را نشان می دهد. 

 صفی یاری گفت: بیش از ۶۵۰ برنامه فرهنگی توسط نهاد  ها و جوامع وابسته به این اداره در استان زنجان طی دهه فجر  برگزارشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۲ بهمن ماه یادآور عزت، شکوه، مقاومت و تجلی مردم سالاری دینی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..