تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکریم از معلمان در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید انصاری صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح مدرسه ۲۰ کلاسه دکتر علی ذاکری اظهار کرد: گاهی اوقات در کشور به کارهای عمرانی بیشتر از کارهای آموزشی توجه می کنیم در حالی که باید بدانیم فرهنگ کشور با آموزش و تعلیم وتربیت شکل می گیرد.

وی افزود: امروز که برای افتتاح یک مدرسه دور هم جمع می شویم و جشنی برگزار می کنیم باید بدانیم اینکار در جای خود ارزشمند است اما ارزش واقعی متعلق به معلمانی است که در این مدارس تعلیم و تربیت فرزندان کشور را برعهده می گیرند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بیان کرد: باید کار بزرگ معلمان را ارج بنهیم و انسانهای والا مقامی که تربیت معلمان آینده کشور را دارند تکریم کنیم، حداقل سالی یکبار با برگزاری مراسم از معلمان تشکر کنیم.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش یک سرمایه گذاری بزرگ در کشور است و ما باید برای مراسم فارغ التحصیلی فرزندانمان نیز اهمیت قائل شویم و معلمان را مورد احترام قرار دهیم.

انصاری از مشارکت در ساخت مدرسه تشکر کرد و گفت: بدون کمک خیرین کار تعلیم و تربیت در کشور با مشکلات جدی روبرو خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکریم از معلمان در جامعه نهادینه شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..