تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلند به برجام متعهد است/ تاکید بر گسترش روابط دوجانبه

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید تخت روانچی معاون اروپا و امریکا وزارت امور خارجه که در چارچوب مشورتهای سیاسی به هلند سفر کرده است، با «برت کوندرس » وزیر امور خارجه هلند دیدار و گفتگو نمود.

وزیر امور خارجه هلند در ابتدای این دیدار با ابراز تاسف از درگذشت  آیه الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ، این ضایعه را به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت .

برت کوندرس با استقبال از گسترش مناسبات دوجانبه تصریح کرد: هلند  به برجام متعهد است و علاقمند به توسعه روابط دوجانبه است .

وزیر امور خارجه هلند با اشاره به زمینه همکاری بین دو کشور در حوزه منطقه ای تصریح کرد: تروریسم و موضوع آوارگان موضوعاتی هستند که هلند و اروپا می توانند با جمهوری اسلامی ایران همکاری داشته باشند .

معاون وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار تصریح کرد :جمهوری اسلامی ایران خواستار توسعه مناسبات با اروپا می باشد و ما  معتقدیم همکاریها با اروپا می تواند در حوزه های دوجانبه و منطقه ای گسترش یابد . وی در این رابطه به تداوم رایزنیها  در خصوص تحولات منطقه از جمله یمن ،افغانستان ،سوریه و عراق تاکید نمود.

تخت روانچی اضافه کرد : همکاریهای بین ایران و هلند علاوه بر حوزه نفت و گاز ،در زمینه ها  انرژی های تجدید پذیر و همچنین زیر شاخه های اقتصاد از جمله در  بخش کشاورزی می تواند گسترش یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلند به برجام متعهد است/ تاکید بر گسترش روابط دوجانبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..