تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ احتمالاً نمونه اولیه یک اسمارت فون تاشو را در MWC معرفی می کند

سامسونگ احتمالاً نمونه اولیه یک اسمارت فون تاشو را در MWC معرفی می کند

تصمیم سامسونگ مبنی بر عدم رونمایی از پرچمدار بعدی خانواده گلکسی اس در کنگره جهانی موبایل خیلی ها را ناامید کرد، اما این کمپانی کره جنوبی دست خالی در این رویداد حاضر نخواهد شد. غیر از رونمایی از گلکسی تب اس3، که تقریبا قطعی شده است، سامسونگ احتمالا نمونه اولیه یک اسمارت فون تاشو را نیز در این رویداد همراه خواهد داشت. در ادامه با تک شات همراه باشید.


بنا بر گزارش جدیدی که توسط ETnews منتشر شده، این نمونه اولیه همراه با یک پنل تاشو در یک محل انحصاری عرضه می شود و حاضرین در این مراسم عده خاصی از مخاطبان خاص و منتخب خواهند بود. بدین ترتیب سامسونگ می تواند پتانسیل بازار را برای این محصول ارزیابی کند و همچنین سایر تولیدکنندگان موبایل را به سفارش این پنل های تاشو ترغیب کند.


البته بر اساس شایعات فقط سران کمپانی های مطرح شانس رویت این فناوری را نخواهند داشت، چرا که سامسونگ قصد دارد تعدادی دیگر گجت برخوردار از نمایشگر تاشو را نیز در MWC معرفی کند و در معرض دید حاضرین قرار دهد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ احتمالاً نمونه اولیه یک اسمارت فون تاشو را در MWC معرفی می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..