تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محموله 50 تنی حبوبات قاچاق توقیف شد

محموله 50 تنی حبوبات قاچاق توقیف شدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،سرهنگ محمدرضا مزیدی،گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و ورود محموله های خارجی فاقد مجوزگمرکی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان حین کنترل محورهای مواصلاتی، دو دستگاه تریلی کانتینردار "اسکانیا" را برای بررسی مدارک و بارنامه متوقف کردند.
 
مزیدی ادامه داد: در بازرسی از این تریلی ها، 50 تن عدس و لوبیای فاقد مجوز و مدارک گمرکی به ارزش دو میلیارد و 800 میلیون ریال کشف شد.
 
معاون اجتماعی پلیس یزد با اشاره به دستگیری سه متهم در این رابطه، افزود: متهمان این محموله­ حبوبات قاچاق را از جنوب کشور بارگیری کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند که توسط ماموران پلیس این استان شناسایی، دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند.

منبع:میزان
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محموله 50 تنی حبوبات قاچاق توقیف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..